Heb je een vraag?
Heb je een vraag of opmerking? Wij staan klaar om je te helpen!
Bel ons op
073 543 6000
Stuur ons een e-mail op
hmbmaterieelbestellingen@heijmans.nl
Afhandeling schades
Nadat bij telling/controle op de werven van HMB is geconstateerd dat het materieel beschadigingen heeft opgelopen zijn de kosten van de schade voor rekening van het werk.
Wanneer de retour compleet is verwerkt, krijgt de opdrachtgever van de retour, een mail met daarin de definitieve retourbon(nen). Ook is daarin vermeld dat er schade zal worden doorbelast op het betreffende materieel.
Als de opdrachtgever het niet eens is met de schade, moet diegene binnen 5 werkdagen reageren op de verzonden mail. We kunnen dan eventueel foto’s maken van de schade of de opdrachtgever mag de schade komen bekijken op de werf van HMB.
Bij geen reactie binnen 5 werkdagen, zal de schade worden doorbelast naar het werk.