Klachten

Helaas, zoals in elke organisatie, kan het voorkomen dat er onduidelijkheden op de facturen voorkomen. U kunt dit uiteraard melden bij HMB. U kunt dit doen door een mail te sturen naar HMBfacturen@heijmans.nl

De gemelde kwestie zal worden geregistreerd door onze administratie en ons streven is dat wij binnen 10 werkdagen een voorstel tot oplossing bij u aandragen. U hebt dan 5 werkdagen de gelegenheid om te reageren op ons voorstel. Bij geen reactie na 5 werkdagen zullen wij de aangedragen oplossing gaan uitvoeren.

Klachten (materieel en dienstverlening)

Heeft u klachten over ons materieel en/of onze dienstverlening? Dan horen wij dit graag! Hiermee kunnen wij onze dienstverlening alleen maar optimaliseren. Wij trachten binnen 10 werkdagen u terugkoppeling te geven en indien gewenst een passende oplossing te bieden. U kunt uw klachten melden via HMBmaterieelbestellingen@heijmans.nl of uiteraard telefonisch bij één van onze collega’s.