Heb je een vraag?
Heb je een vraag of opmerking? Wij staan klaar om je te helpen!
Bel ons op
073 543 6000
Stuur ons een e-mail op
hmbmaterieelbestellingen@heijmans.nl
Vermissing
De redenen tot een vermissing/afkoop kunnen verschillend zijn. Er kan sprake zijn van diefstal wat de uitvoerder onmiddellijk opmerkt of van facturatie van materieel terwijl het fysiek niet meer aanwezig is op het werk. Echter de procedure in beide gevallen blijft hetzelfde, met de kanttekening dat bij diefstal de uitvoerder een proces verbaal moet laten opmaken door de politie. Dit om de schade eventueel te kunnen verhalen bij de verzekering. Een vermissing/afkoop mag niet gemaakt worden als het materieelstuk nog fysiek aanwezig is op het werk.
Wij verzoeken u bij een vermissingen de volgende gegevens te vermelden:
WBS nummer/projectnummer, omschrijving van het project, materieelnummer(s), omschrijving materieelstukken, aantal, vermissingdatum en reden van vermissing.
Melding van vermissing van materieel, graag via e-mail. Dan kunnen we hierop reageren, samen met het vermissing document.
Na het melden van een vermissing zal er een vermissing document richting de klant worden verzonden. Hierop worden de desbetreffende materieelstukken vermeld met de daarbij behorende bedragen.
Het vermissing document blijft 10 werkdagen geldig. Is er binnen deze tijd geen reactie gekomen, dan vervalt het vermissing document en de voorwaarden.
Wanneer het vermissing document ondertekend retour is verzonden, dan gaat het materieel uit de huur en zal de factuur gegenereerd gaan worden. Dit houdt in dat u een factuur ontvangt voor de vermissingen, bij Heijmans bedrijven zullen deze kosten direct op de desbetreffende WBS worden geboekt.